23 November 2006, 14:28
jammer dat er toch nog eea aan mankeerde. Maar ik neem aan dat je even contact hetb gezocht met Kuiper want dit (LMM en gasklep etc) valt waarschijnlijk ook onder BOVAG garantie?
Een vriend van mij had ook wat probleempjes et zn C70 nadat hij die bij een handelaar had gekocht. Hij wat dingen bij de dealer laten repareren en naderhand een regeling getroffen met de garage waar de auto gekocht was. Dat was probleem. En zolang dat geen probleem is en alles daarna is opgelost is het natuurlijk wel weer fijn zo'n 'nieuwe' wagen.
Maar ik zie net dat je oude T5 pas was ingereden :-)
en dit is natuurlijk heel leuk:
Maargoed, ik had al gezegd dat ik besloten heb geen andere kar te kopen maar te gaan investeren in mn 245 turbo. 8) :lol: Trouwens, dr zit geen LPG in. :wink:
Een vriend van mij had ook wat probleempjes et zn C70 nadat hij die bij een handelaar had gekocht. Hij wat dingen bij de dealer laten repareren en naderhand een regeling getroffen met de garage waar de auto gekocht was. Dat was probleem. En zolang dat geen probleem is en alles daarna is opgelost is het natuurlijk wel weer fijn zo'n 'nieuwe' wagen.
Maar ik zie net dat je oude T5 pas was ingereden :-)
Citaat:273527 Km
en dit is natuurlijk heel leuk:
Citaat:Bijzonderheden
Zeer goed onderhouden T5. Alle onderhoudspapieren aanwezig. Trekhaak met 13-polige aansluiting.
Van liefhebber geweest en alleen bestemd voor een liefhebber!
Maargoed, ik had al gezegd dat ik besloten heb geen andere kar te kopen maar te gaan investeren in mn 245 turbo. 8) :lol: Trouwens, dr zit geen LPG in. :wink:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"