16 November 2006, 00:40
Achter de roostertjes van mijn kachel / ventilator zitten herfstbladeren. Nu, ik had al een vermoeden dat er best wat blad in het systeem zou kunnen zitten, maar nu zie ik ze ook echt zitten achter de kleine roostertjes die uiterst links en rechts in het dashboard zitten.
Dus.. roostertjes demonteren leek me al een eerste stap. Onder elk roostertje zit een sierstrip, en als ik die verwijder, is ÃÂÃÂn schroefje zichtbaar. Schroefje keurig losgeschroefd. Het roostertje zit dan al merkbaar losser, maar wat ik ook doe, ik krijg het ding er niet uit. :?: Geen van beide roostertjes, overigens. Wat doe ik fout? Mis ik ergens een schroefje of een aanluiting ofzo? Het hele dash moet er toch niet uit om die roostertjes aan te pakken? Het middenste, grootste, rooster heb ik nog niet aangeraakt.
Oja, het gaat om een B230F, modeljaar 1993.
Dus.. roostertjes demonteren leek me al een eerste stap. Onder elk roostertje zit een sierstrip, en als ik die verwijder, is ÃÂÃÂn schroefje zichtbaar. Schroefje keurig losgeschroefd. Het roostertje zit dan al merkbaar losser, maar wat ik ook doe, ik krijg het ding er niet uit. :?: Geen van beide roostertjes, overigens. Wat doe ik fout? Mis ik ergens een schroefje of een aanluiting ofzo? Het hele dash moet er toch niet uit om die roostertjes aan te pakken? Het middenste, grootste, rooster heb ik nog niet aangeraakt.
Oja, het gaat om een B230F, modeljaar 1993.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)