15 November 2006, 18:06
Rob schreef:Thx voor het snelle antwoord!
Dan denk ik dat ik een B230F heb (120pk extra had ik wel gemerkt)
Rest mij nog 1 vraag als leek :oops:
Is het nodig/noodzakelijk om eerst de koelvloeistof er uit te laten lopen
alvorens ik de plug eruit tik?
Of zit het niveau van de vloeistof onder de plug?
ik hed me even vertypt, die een en twee zitten dicht bij elkaar :oops: het moest 136 pk zijn....
Motorcode staat op de distributieriemafdekking.
Koelvloeistof even er uit laten lopen ja. Aan de uitlaat kant van het motorblok richting de koppeling zit een messing aftak plugje, een paar slagen los en het komt eruit. Je kunt een slang op het aftap ding doen zodat je de vloeistof makkelijk kunt opvangen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni