20 August 2005, 21:52
tja, een kat leeghalen, dan zal ik hem eerst moeten openslijpen, het binnenwerk is nog prima.
hij is gescheurd op een las en dat is vrij simpel te repareren, maar ik vroeg me af of een vervanger een goede optie is.
Zonder binnenwerk en op lpg zal de co waarde wel binnen de limiet blijven maar een vervanger is niet toegestaan, als ik het binnenwerk demonteer en het geheel weer ''onzichtbaar' dichtlas en monteer zal er niemand om zeuren maar dat is nu niet aan de orde.
Ik vroeg me af of er vervangers te krijgen zijn en of iemand daar ervaringen mee had, of een andere kat.
Jouw optie is zeer zeker een aanrader, het vermogen zal misschien ietsie toenemen maar ik ga toch eerst de flens weer even Tiggen.
hij is gescheurd op een las en dat is vrij simpel te repareren, maar ik vroeg me af of een vervanger een goede optie is.
Zonder binnenwerk en op lpg zal de co waarde wel binnen de limiet blijven maar een vervanger is niet toegestaan, als ik het binnenwerk demonteer en het geheel weer ''onzichtbaar' dichtlas en monteer zal er niemand om zeuren maar dat is nu niet aan de orde.
Ik vroeg me af of er vervangers te krijgen zijn en of iemand daar ervaringen mee had, of een andere kat.
Jouw optie is zeer zeker een aanrader, het vermogen zal misschien ietsie toenemen maar ik ga toch eerst de flens weer even Tiggen.
OLAR '93<br />D8 <br />mmmm, lekker, koffie