20 October 2006, 13:33
Nope, ik had niet door dat jij Volvodriver was
Toespelingen maken ze zat op mijn "ouwe zooi" daar.
Ben geloof ik af en toe een buitenbeentje met m'n oude 2CV, oude Volvo en nog oudere Constructam caravan :wink:
(Ik rijd btw ook nog in een Octavia uit 2006 van m'n werk maar dat is geloof ik niet echt bekend daar)
Misschien iets voor Geestrijder (mag ik Geest zeggen eigenlijk :?: ) om ook eens te gaan kijken daar.
Hij zit ook opgescheept met een "oude" (sorry Geest :lol: ) Volvo, een nog oudere Constructam en is ook nog eens (ex :evil: ) eendrijder :!: :wink:
Toespelingen maken ze zat op mijn "ouwe zooi" daar.
Ben geloof ik af en toe een buitenbeentje met m'n oude 2CV, oude Volvo en nog oudere Constructam caravan :wink:
(Ik rijd btw ook nog in een Octavia uit 2006 van m'n werk maar dat is geloof ik niet echt bekend daar)
Misschien iets voor Geestrijder (mag ik Geest zeggen eigenlijk :?: ) om ook eens te gaan kijken daar.Hij zit ook opgescheept met een "oude" (sorry Geest :lol: ) Volvo, een nog oudere Constructam en is ook nog eens (ex :evil: ) eendrijder :!: :wink:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.