6 October 2006, 00:54
Vaan schreef:Volgens mij heeft de gemiddelde automaterialenhandel ze wel. Kon hier zonder problemen alle delen voor de turbo bestellen (ook downpipe, achterdemper, bocht).
Nog belangstelling voor de middendemper? Voor weinig, staat toch maar in de weg.
Ik heb dus even de prijs gevraagd bij flevobanden en brezan en beide vragen ze 230 euro. Bij Hooftman, een volvo dealer nota bene met origineel volvo spul, is het 200 euro. Toch wel raar dat het daar zelfs goedkoper is.
Ik heb eventueel wel belang in die middendemper. Hoe ziet ie er uit? Is ie gebruikt?
scimitar schreef:Voor mijn ongeblazen 230F uit '91 had ik een paar maand geleden een nieuwe tussendemper nodig. En opvolgende kromme pijp over de as.
Deze twee samen, gemonteerd, origineel Volvo (demper) en Bosal (pijp), voor 200 euro bij de Volvo dealer. (Furness Hengelo).
Prijzig, ik ben blij dat ik hem zelf kan monteren, dat scheelt weer wat.
volvoman0_0 schreef:Bij scandcar een sportpijp van simons van voor naar achter voor ongeveer 270 euri ?hock:
is dan niet veel duurder, wel leuker :wink:
Dit is dus een complete uitlaat voor de turbo? Als dit echt 270 euro is vind ik dit idd een zeer schappelijke prijs.