10 August 2005, 10:11
Ik was altijd redelijk te spreken over KwikFit voor zaken als uitlaten en accu's. Voor de uitlaat van mijn 240 waren ze wel de goedkoopste die ik kon vinden, maar ik moest 10x terug voor ie er goed onderhing.
En toen ze een 50A in mijn 264 (die minimaal 70A moet hebben) hadden gezet, was ik wel klaar met ze. Ik had ook om 70A gevraagd. Mijn vader heeft de auto voor me opgehaald, dus ik zag pas later dat het niet de goede was. Toen ik langsging, kreeg ik een grote b*k. "Hij doet t toch?!?"
Ja, welgeteld 3x ja..... :x
Dus: ook voor mij geen Kwikfit meer! En als iemand nog een bijna nieuwe 50A accu zoekt......... :lol:
En toen ze een 50A in mijn 264 (die minimaal 70A moet hebben) hadden gezet, was ik wel klaar met ze. Ik had ook om 70A gevraagd. Mijn vader heeft de auto voor me opgehaald, dus ik zag pas later dat het niet de goede was. Toen ik langsging, kreeg ik een grote b*k. "Hij doet t toch?!?"
Ja, welgeteld 3x ja..... :x
Dus: ook voor mij geen Kwikfit meer! En als iemand nog een bijna nieuwe 50A accu zoekt......... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km