8 August 2005, 18:42
PU rubbers.
Ik heb mijn rubbers systematisch vervangen door PU rubbers. ONVOORSTELBAAR.
Eerste gewaarwording: de wagen lijkt harder (precies of je hem verlaagd hebt). Je lijkt iedere oneffenheid te voelen.
2e fase: na een paar 100 km lbesef je dat je in een "andere "240 zit. Hij rijdt anders, stuur anders, gaat anders door de bochtn.
3e fase; de ultieme test. kruip in een standaard 240: je lijkt te waggelen, en je vergist je gauw in de bochten.
ik trek soms wel es een aanhanger. De rubers zien ietsje minder af nu.
Conclusie: voor iemand die de wagen enkel gebruikt om tre rijden, die vindt dat ie zo goed rijdt = laat de ORGINELE rubbers zitteN
Vor iemand die wel es door een bocht gaat en die de auto op termijn houdt VERVANG ze.
Bij uperflex (denk ik) in engeleandkan je de rubbers per set bestellen: voor achter, stabstangen enz. allemaal tesamen of apart.
Als je het op termijn kan spreiden, doe dat. Ik heb ze eerst vooraanvervangen en dan achteraan. met 2 jaar tussen.
greets lex
Ik heb mijn rubbers systematisch vervangen door PU rubbers. ONVOORSTELBAAR.
Eerste gewaarwording: de wagen lijkt harder (precies of je hem verlaagd hebt). Je lijkt iedere oneffenheid te voelen.
2e fase: na een paar 100 km lbesef je dat je in een "andere "240 zit. Hij rijdt anders, stuur anders, gaat anders door de bochtn.
3e fase; de ultieme test. kruip in een standaard 240: je lijkt te waggelen, en je vergist je gauw in de bochten.
ik trek soms wel es een aanhanger. De rubers zien ietsje minder af nu.
Conclusie: voor iemand die de wagen enkel gebruikt om tre rijden, die vindt dat ie zo goed rijdt = laat de ORGINELE rubbers zitteN
Vor iemand die wel es door een bocht gaat en die de auto op termijn houdt VERVANG ze.
Bij uperflex (denk ik) in engeleandkan je de rubbers per set bestellen: voor achter, stabstangen enz. allemaal tesamen of apart.
Als je het op termijn kan spreiden, doe dat. Ik heb ze eerst vooraanvervangen en dan achteraan. met 2 jaar tussen.
greets lex