2 August 2005, 08:48
kaasie schreef:iedereen maakt vouten
laat het een leer wezen ook voor de andere lezers
grootste pufzooi die er is die vauxhal dingen.
en van die spruitstukken krijg je pijn in het hoofd van.
maar strak bakkie er voor terug.
moet zegge goed aan gepakt die pa van je. :wink:
Inderdaad. Die omega's zijn slecht. En niet aan de straatstenen kwijt te raken. Zeker niet in België-Dieselland.
Ja het kostte me wat moeite hem te overreden dat die Omega toch echt geloost moest worden NU, en anders was het veel en veel te laat. Ondertussen een beetje aanmoedigen dat een C70 toch echt wel heel vet is. Dat geluid van die motor is echt kippevel boven de 4000tpm!!
Hij dacht zelf aan een S70 want zn vrouw wilde geen station meer (?) En eerst was er nog een 780 die hij wel gaaf vond. Maar ik zei tegen m ach, je loopt tegen de 60 aan pa, koop nou gewoon zoiets..kun je lekker lang mee voorruit.
Gelukkig hebben we er niets op verloren. Behalve de onderhoudspost (toch best behoorlijk als je zou gaan rekenen) tussendoor.
Over een 20 tal jaar zal dit volgens mij wel kans gaan maken op een 'classic' status zoals de 200 serie inderdaad. Tijdloos design als je het mij vraagt.
Het is trouwens een 2.0T met 161PK heb ik gisteren even opgezocht. Dus ik neem aan een LPT (low pressure turbo) en dan ZONDER intercooler las ik.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"