30 August 2006, 02:50
Ik weet er zelf ook niet veel van, voer alleen de informatie door die ik op het zweedse forum heb gevonden, omdat het onderwerp mij ook wel intresseert 
Linkje: http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=2403
Er was iemand die zich af vroeg of je een B27E zonder probleem kon vervangen door een B28E of een B280E.
Zal een deel van het antwoord even vertalen:
Er zat ook nog een link bij naar een zweeds 7/900 forum, maar daar is alle informatie volgens mij verdwenen, ik vond er iig niets nuttigs over de PRV motoren.[/quote]

Linkje: http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=2403
Er was iemand die zich af vroeg of je een B27E zonder probleem kon vervangen door een B28E of een B280E.
Zal een deel van het antwoord even vertalen:
Citaat:De B280 is moeilijker [dan een B28] omdat die electronische injectie heeft. Het ziet er minder orgineel uit en bovendien je moet een gigantische berg kabels trekken naar stuurdozen etc.
De motor past wel, gewoon de motorsteunen van de B27 gebruiken.
Er zat ook nog een link bij naar een zweeds 7/900 forum, maar daar is alle informatie volgens mij verdwenen, ik vond er iig niets nuttigs over de PRV motoren.[/quote]
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

