20 July 2005, 13:20
Precies, die anti-dreunplaten leg ik sowieso van voor tot achter en van boven tot onder, maar het effect daarvan vind ik nog niet voldoende denk ik (origineel ligt er ook al heel wat van dat spul in).
Ik zag dat die noise-killer mannen ook een noise-killer verf leveren. Dat smeer ik misschien wel als dekkingslaag over de gehele bodem. Kan geen kwaad denk ik en is een bij mijn auto passende matte grijze kleur. Die matten lijken me wel wat, maar is wel duur. Maar zoiets is in ieder geval precies wat ik zoek.
Ik noemde dat spul van Teroson trouwens PUR_schuim, maar de officiele omschrijving is:
Terofoam
2 component PU vullend en isolerend schuim:
* Vermindert doorlaten van geluid in holle ruimten
* Voorkomt geluid en trillingen en verhoogte de sterkte
* Verschaft een afsluiting tegen water en stof
Typische toepassingen:
A- B- en C-stijlen, deurdrempels en framestructuren
Zelfde spul wordt ook OEM toegepast door een aantal merken, dus heb er wel wat vertrouwen in.
Ik zag dat die noise-killer mannen ook een noise-killer verf leveren. Dat smeer ik misschien wel als dekkingslaag over de gehele bodem. Kan geen kwaad denk ik en is een bij mijn auto passende matte grijze kleur. Die matten lijken me wel wat, maar is wel duur. Maar zoiets is in ieder geval precies wat ik zoek.
Ik noemde dat spul van Teroson trouwens PUR_schuim, maar de officiele omschrijving is:
Terofoam
2 component PU vullend en isolerend schuim:
* Vermindert doorlaten van geluid in holle ruimten
* Voorkomt geluid en trillingen en verhoogte de sterkte
* Verschaft een afsluiting tegen water en stof
Typische toepassingen:
A- B- en C-stijlen, deurdrempels en framestructuren
Zelfde spul wordt ook OEM toegepast door een aantal merken, dus heb er wel wat vertrouwen in.