23 August 2006, 00:55
De motor moet op LPG gewoon prima kunnen lopen. Zeker met een carburateurmotor.
Ik heb een standaard schakelaartje van GMS en deze zit netjes in de middenconsole tussen alle andere schakelaars. Zo kan ik ook de tankvulling in de gaten houden.
Ik heb trouwens zitten kijken:
Je kan middels een extra relais de benzinemeter op het dashboard laten omschakelen naar LPG-meter. Dus als je op benzine rijdt dan geeft de meter de tankinhoud aan van de benzinetank en als je op LPG rijdt, de inhoud van de LPG tank. Ik moet alleen nog even de juiste weerstand vinden..
De draad van de benzinevlotter ligt zo goed als naast de LPG vlotter. Dus erg veel bouwwerk is het niet.
Ik heb een standaard schakelaartje van GMS en deze zit netjes in de middenconsole tussen alle andere schakelaars. Zo kan ik ook de tankvulling in de gaten houden.
Ik heb trouwens zitten kijken:
Je kan middels een extra relais de benzinemeter op het dashboard laten omschakelen naar LPG-meter. Dus als je op benzine rijdt dan geeft de meter de tankinhoud aan van de benzinetank en als je op LPG rijdt, de inhoud van de LPG tank. Ik moet alleen nog even de juiste weerstand vinden..
De draad van de benzinevlotter ligt zo goed als naast de LPG vlotter. Dus erg veel bouwwerk is het niet.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl