14 August 2006, 16:30
Tja, ik ben gevallen voor een 245 Turbo uit 1984, even door de apk halen met een nieuwe uitlaat en dan..................
Hij heeft een verrassend gave koets en is in 2000 uit Portugal geinporteerd. Hij heeft airco!!!!!!!!!!!!! werkend. super
Waar ik echter niet uitkom is het motortype
het chassisnummer zegt dat het type van de motor 26 is.
via verschillende vincodelijsten wordt dat verklaard als B19E(http://www.vlvworld.com/indexframe.html?...n81-96.htm) , B200ET(700-site) dan zou het een B19ET moeten zijn.
klopt het dat de code voor de B21ET 46 is?
Weet iemand of er meer verschillen zijn dan de motorinhoud( helaas heeft-ie ook wat minder paarden beschikbaar, 145 ipv155
Is het zo dat net als in italie, in Portugal de motorinhoud de wegenbelasting bepaalt?
Heeft iemand ervaringen met het monteren van een SIMONS-uitlaat of past het allemaal makkelijk?
Ik kan bijna niet wachten op die heerlijke klappen in mijn rug.
Hij heeft een verrassend gave koets en is in 2000 uit Portugal geinporteerd. Hij heeft airco!!!!!!!!!!!!! werkend. super
Waar ik echter niet uitkom is het motortype
het chassisnummer zegt dat het type van de motor 26 is.
via verschillende vincodelijsten wordt dat verklaard als B19E(http://www.vlvworld.com/indexframe.html?...n81-96.htm) , B200ET(700-site) dan zou het een B19ET moeten zijn.
klopt het dat de code voor de B21ET 46 is?
Weet iemand of er meer verschillen zijn dan de motorinhoud( helaas heeft-ie ook wat minder paarden beschikbaar, 145 ipv155
Is het zo dat net als in italie, in Portugal de motorinhoud de wegenbelasting bepaalt?
Heeft iemand ervaringen met het monteren van een SIMONS-uitlaat of past het allemaal makkelijk?
Ik kan bijna niet wachten op die heerlijke klappen in mijn rug.
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988