11 August 2006, 00:10
prcs
:lol:
als ik de $$ zou hebben voor inschrijving willen Car en ik zeker mee doen, met de goedkoopste bak die ik kan vinden
en komen zeker ohne probleme zur finish
:lol: :lol: ( en indien wel problemen los ik die zelf wel op :lol: )
sukkels die in een Gulwing rijden en geen loodvervanger bij 94 oct. gooien verdienen het om deze bak te laten stranden!
:lol: :lol:
en als je in een Bentley uit 1939 rijdt en 2 liter benzine verliest als ze stilstaat, en dat 3 dagen oid laat gebeuren.....shoot that bastard! :lol:
:lol: als ik de $$ zou hebben voor inschrijving willen Car en ik zeker mee doen, met de goedkoopste bak die ik kan vinden
en komen zeker ohne probleme zur finish
:lol: :lol: ( en indien wel problemen los ik die zelf wel op :lol: ) sukkels die in een Gulwing rijden en geen loodvervanger bij 94 oct. gooien verdienen het om deze bak te laten stranden!
:lol: :lol: en als je in een Bentley uit 1939 rijdt en 2 liter benzine verliest als ze stilstaat, en dat 3 dagen oid laat gebeuren.....shoot that bastard! :lol:
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl