9 August 2006, 13:12
Omdat onderbouw in België niet meer mag, heb ik ook gekeken voor die reservewiel-oplossing. Dit is een goeie oplossing om plaats te besparen, maar met een verbruik van 1 op 7 geraak je maar 300 km ver. Omdat ik nogal veel km's doe heb ik dan toch gekozen om een cylinder van 90l. in de koffer te leggen in de lengterichting. Echt mooi is dit wel niet, maar wel praktisch. 't is een keuze dat je moet maken, als je natuurlijk niet al te veel km's doet zou mijn keuze snel gemaakt zijn en zou ik gaan voor de reservewiel-oplossing.
Natuurlijk is de wegligging niet meer ideaal als de tank langs ÃÂÃÂn kant in de koffer ligt, maar aangezien mijn hond die ongeveer het gewicht heeft van een volle tank lpg, meestal aan de andere kant zit is dit geen probleem.
Natuurlijk is de wegligging niet meer ideaal als de tank langs ÃÂÃÂn kant in de koffer ligt, maar aangezien mijn hond die ongeveer het gewicht heeft van een volle tank lpg, meestal aan de andere kant zit is dit geen probleem.
aab 99 bj 81 (opgeroest)<br />Saab 900 bj 93 (verkocht)<br />Volvo 240 GLT bj 89 (Estate)