5 August 2006, 21:08
het veertje van de balansarm????????????
je bedoeld het veertje waar de luchtklep op ligt als alles in rust is (dus motor uit).
dit is een veertje die de arm tegenhoud bij backfire.
dit veertje bedoel je toch??
anders zitten er geen veertjes in.
als een k-jet niet goed loopt kan in een heleboel dingen zitten.
tankpomp niet jofel
benzine pomp druk/liters.
benzine filter verstopt.
systeemdruk niet optimaal (door bovenste drie items)
warmdraai regeling niet ok.
dempdrukregelaar niet ok
injectors niet correct.
vacuum van het inlaatsysteem niet ok.
is de klep in de trechter van de luchtmassa meter nog wel recht??
genoeg te controleren dus
je bedoeld het veertje waar de luchtklep op ligt als alles in rust is (dus motor uit).
dit is een veertje die de arm tegenhoud bij backfire.
dit veertje bedoel je toch??
anders zitten er geen veertjes in.
als een k-jet niet goed loopt kan in een heleboel dingen zitten.
tankpomp niet jofel
benzine pomp druk/liters.
benzine filter verstopt.
systeemdruk niet optimaal (door bovenste drie items)
warmdraai regeling niet ok.
dempdrukregelaar niet ok
injectors niet correct.
vacuum van het inlaatsysteem niet ok.
is de klep in de trechter van de luchtmassa meter nog wel recht??
genoeg te controleren dus