3 August 2006, 13:24
Nee,
de 244 GLE (zilver) komt net als de de rode 244 GL bij Sito Classics
vandaan. (Enschede)
aardige mensen daar trouwens.
Heb mijn werk daar in de buurt, dus ben daar geregeld.
bijde auto's waren eigenlijk opknappers, en met de GLE ben ik nog bezig.
Deze is nog niet belasting vrij, dus dat heeft de tijd.
Maar dat motortje heeft potentie, direct na de start wil hij al graag toeren maken en loopt supper stil!
Ondanks dat hij 6 jaar in opslag stond.
Heb de BW-55 automaat vervangen door een AW-71L (lock up) uit
een volvo 740.
de 244 GLE (zilver) komt net als de de rode 244 GL bij Sito Classics
vandaan. (Enschede)
aardige mensen daar trouwens.
Heb mijn werk daar in de buurt, dus ben daar geregeld.
bijde auto's waren eigenlijk opknappers, en met de GLE ben ik nog bezig.
Deze is nog niet belasting vrij, dus dat heeft de tijd.
Maar dat motortje heeft potentie, direct na de start wil hij al graag toeren maken en loopt supper stil!
Ondanks dat hij 6 jaar in opslag stond.
Heb de BW-55 automaat vervangen door een AW-71L (lock up) uit
een volvo 740.
olvo 244 gl 1980 lpg m47 B200k<br />Volvo 244 gle 1982 lpg Aw71L B23E<br />Volvo 740 gl 1987 lpg AW71L B230k<br />volvo 740 gle 1991 16 valve M46 B234F