31 July 2006, 13:31
probeer ook in z'n 3 op te trekken, maar dan net alsof je in z'n 1 wegrijdt, bij het afslaan v/d motor zijn de koppelingsplaten nog OK, als het wel kan...... :roll: :roll: :roll:
verder flink remmen met het stuur los, en kijken of de remdruk gelijk is en de auto niet naar links/rechts trekt.
goed luisteren naar "rare"geluidjes, en verder in ALLE versnellingen rijden, dus ook in z'n 5!!!
goed naar je waterpomp kijken, kan ook nogal eens lekken, en naar sludge in de peilstok.
roest/gaten bij achterbakken/kasten, binnen bij de C-stijlen erg goed naar kijken en uiteraard de kokerbalken!
en niet te vergeten de beroemde KACHELMOTOR :roll: :evil: :evil:
als je alles incalculeerd kun je redelijk wat van de prijs afkrijgen bij evt. gebreken, maar weet wel WAAR je aan begint
verder flink remmen met het stuur los, en kijken of de remdruk gelijk is en de auto niet naar links/rechts trekt.
goed luisteren naar "rare"geluidjes, en verder in ALLE versnellingen rijden, dus ook in z'n 5!!!
goed naar je waterpomp kijken, kan ook nogal eens lekken, en naar sludge in de peilstok.
roest/gaten bij achterbakken/kasten, binnen bij de C-stijlen erg goed naar kijken en uiteraard de kokerbalken!
en niet te vergeten de beroemde KACHELMOTOR :roll: :evil: :evil:
als je alles incalculeerd kun je redelijk wat van de prijs afkrijgen bij evt. gebreken, maar weet wel WAAR je aan begint
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
