8 July 2005, 23:19
kom toch echt wel aan de 190+ met de GLT, als je idd snelweg genoeg hebt
![[Afbeelding: 1901vn.th.jpg]](http://img116.imageshack.us/img116/489/1901vn.th.jpg)
en ik moet helaas opmerken dat de 245 DL met stalen velgen en 185-70-15 Good Years en rode opschroefbare Koni's een betere wegligging hebben dan M'n Virgo's met 195-65-15 Pirelli's, zeker qua klaverbladen.
met de DL knal ik met 80-90 door de bocht zonder piepen en uitbreken, terwijl de GLT er veel moeite mee heeft( of ik) om de 80 te halen



![[Afbeelding: 1901vn.th.jpg]](http://img116.imageshack.us/img116/489/1901vn.th.jpg)
en ik moet helaas opmerken dat de 245 DL met stalen velgen en 185-70-15 Good Years en rode opschroefbare Koni's een betere wegligging hebben dan M'n Virgo's met 195-65-15 Pirelli's, zeker qua klaverbladen.
met de DL knal ik met 80-90 door de bocht zonder piepen en uitbreken, terwijl de GLT er veel moeite mee heeft( of ik) om de 80 te halen
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
