17 June 2025, 23:53
(16 June 2025, 11:47)Jambon schreef:Ja, en nee....(9 June 2025, 20:00)BartJu schreef: Als je geluk hebt brandt de zekering dan door. Met wat minder geluk is het de motor zelf....Ehm..
Bij 1990er 340 is linksvoor ook de schakelende motor. Als dan iets bijft hangen, branden de andere motortjes ook snel door.
Heb ik destijds vervangen door nieuw setje aftermarkt, met afstandbedieneing. Goedkoper dan 1 motortje vervangen, laat staan 3....
En kans op blijven hangen is kleiner!
Zie hier voor dit (V300) verhaal, heeft op zijn minst wat parallelelen met tijdgenoen uit het Zweedse filiaal, denk ik...
Da's toch centrale vergrendeling..
De vroege cenrtrale vergrendelingen (of welk meerfaut dat oojk mag hebben?) betekende het vooral dat als je de ene deur ont- of vegrendedlde de rest mee ging. Later kwam er een knopje aan de sleutelbos bij....
Maar goed, we dwalen af, je was al bij het volgende elecieke systeem belandt.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005