Het schema: https://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i...89-7.shtml
Je kan nog minstens twee dingen controleren: staat er 12V op de plus kant vd bobine bij sleutel op stand II, en maakt onderdeel 419 (wordt vaak vonkversterker, power stage of ignition amplifier genoemd), de bevestiging op z'n heat sink het schutbord en bijbehorende verbindingen nog een solide indruk (vooral de massapunten op het inlaatspruitstuk, en de massakabels van cilinderkop naar schutbord).
https://www.volvoclub.org.uk/faq/Electri...onAmplifer
Misschien staan er codes in de ECU, volg de procedure voor EZ K116 en DTM1: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO...sticCodesi
Je kan nog minstens twee dingen controleren: staat er 12V op de plus kant vd bobine bij sleutel op stand II, en maakt onderdeel 419 (wordt vaak vonkversterker, power stage of ignition amplifier genoemd), de bevestiging op z'n heat sink het schutbord en bijbehorende verbindingen nog een solide indruk (vooral de massapunten op het inlaatspruitstuk, en de massakabels van cilinderkop naar schutbord).
https://www.volvoclub.org.uk/faq/Electri...onAmplifer
Misschien staan er codes in de ECU, volg de procedure voor EZ K116 en DTM1: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO...sticCodesi
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

