8 November 2023, 15:24
Ik heb ,na lang zoeken, een passende trekhaak voor mijn 245 (1976) met gastank gevonden. Met een beetje aanpassen/buigen vd uitlaatpijp komen de gaten vd trekhaak overeen met een bout onder de auto.
De beide zijarmen van dit type trekhaak moeten verder naar achter lopen om achter de demper te kunnen komen.
Nu is mijn vraag; er zit op beide uiteinde slechts 1 gat waarmee hij bevestigd kan worden aan de bout waarmee het lpg-rek bij mij onder de auto zit (zie rood omcirkelde bout).
Hoort dit zo met slechts 1 moer vast op beide uiteinden / is dit stevig genoeg?
De beide zijarmen van dit type trekhaak moeten verder naar achter lopen om achter de demper te kunnen komen.
Nu is mijn vraag; er zit op beide uiteinde slechts 1 gat waarmee hij bevestigd kan worden aan de bout waarmee het lpg-rek bij mij onder de auto zit (zie rood omcirkelde bout).
Hoort dit zo met slechts 1 moer vast op beide uiteinden / is dit stevig genoeg?
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2

