26 October 2023, 16:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 October 2023, 16:35 door Marc1970.)
In die rode cirkel is precies zo'n gleuf waar de klemmetjes in gaan. Zo te zien zit er zelfs nog het restant van een klemmetje in, of een 'blanco' klemmetje omdat ze dat plekje achteraf toch niet konden gebruiken, dat weet ik niet. De drain opening zit in de de knik daar tegenover ongeveer. Zeg dat de sponning een staand deel is, dan zijn de gaatjes te vinden in het liggende deel.
ALs je een gat door de rode cirkel zou boren, zou je van buiten naar binnen boren door twee aan elkaar gepuntlaste lagen plaat heen. ALs je een draingat wilt maken, zou je dat heel netjes moeten gaan afwerken en dat is bijna niet te doen. In de fabriek konden ze er van beide kanten bij om het gat af te ronden en spanen af te voeren en 6 verfbaden om alles door heen te trekken en zo, nu niet meer. Tis mogelijk. Of het nog de moeite waarde is, denk t niet.
Fertan is een roestomvormer op basis van fosfaat chemie. Roest wordt geen staal meer helaas met geen enkele chemie, daarvoor is het Bessemer proces uitgevonden en verfijnd tot wat ze nu bij Tata doen.
ALs je een gat door de rode cirkel zou boren, zou je van buiten naar binnen boren door twee aan elkaar gepuntlaste lagen plaat heen. ALs je een draingat wilt maken, zou je dat heel netjes moeten gaan afwerken en dat is bijna niet te doen. In de fabriek konden ze er van beide kanten bij om het gat af te ronden en spanen af te voeren en 6 verfbaden om alles door heen te trekken en zo, nu niet meer. Tis mogelijk. Of het nog de moeite waarde is, denk t niet.
Fertan is een roestomvormer op basis van fosfaat chemie. Roest wordt geen staal meer helaas met geen enkele chemie, daarvoor is het Bessemer proces uitgevonden en verfijnd tot wat ze nu bij Tata doen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969