1 October 2022, 20:27
Kon de inbouwer de betere betrouwbaarheid toelichten?
Ik rij zelf al dik 16 jaar met een staande ringtank (vertical toroidal in goed engels).
Dat is ook een multivalve. Ook amper meer leverbaar, want zou ook niet goed zijn en onbetrouwbaar.
Maar ook al 16 jaar geen problemen ervaren. Dus wat zijn de symptomen van onbetrouwbaar? Hoe vaak komt het voor?
Of gewoon lastiger te krijgen of in te bouwen?
Enige nadeel dat ik deels herken van multivalve: alles moet door een relatief dun slangetje erin. Tanken gaat dus wat trager.
En voor staande ringtanks is de tankvloter erg grof en doordoor op zijn best een ruwe indicatie. De bekende 4 ledjes zullen dus weinig info verschaffen.
Ik rij zelf al dik 16 jaar met een staande ringtank (vertical toroidal in goed engels).
Dat is ook een multivalve. Ook amper meer leverbaar, want zou ook niet goed zijn en onbetrouwbaar.
Maar ook al 16 jaar geen problemen ervaren. Dus wat zijn de symptomen van onbetrouwbaar? Hoe vaak komt het voor?
Of gewoon lastiger te krijgen of in te bouwen?
Enige nadeel dat ik deels herken van multivalve: alles moet door een relatief dun slangetje erin. Tanken gaat dus wat trager.
En voor staande ringtanks is de tankvloter erg grof en doordoor op zijn best een ruwe indicatie. De bekende 4 ledjes zullen dus weinig info verschaffen.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

