6 July 2006, 14:31
480rider schreef:@Saint,
Tjeemig wat een waardevolle adviezen krijg je daar op FS.
Ik had het niet beter kunnen doen. Aardige lui.
BTW idd keurige brief.
Dankje dankje! Leuk dat je meeleest!! Kijk nog maar even verder zou ik zeggen. Ik ga er ook mee door.
En dan alleen omdat ik het onterecht vind dat in dit geval geen staandehouding plaatsvond en dat ik dan automatisch de 'dader' zou zijn volgens wet Mulder. Ik vind dat we het de heren politieagentjes wel heel makkelijk maken zo in dit land. Had de beamte dat namelijk wel gedaan had hij direct de juiste persoon kunnen bekeuren. Had ik het niet op mn bord gekregen. En daarnaast betalen kan altijd nog.
michiel schreef:Je moet eerst altijd betalen voor je in beroep kunt gaan. Je kunt altijd de foto's opvragen bij het CJIB. Dan kun je zien of het type auto klopt, of het kenteken klopt etc.
Heb je op pinkpop niet gepind, of in de buurt rond die tijd? Kun je aangeven dat je wel erg hard heb moeten rijden.
En wat je altijd kan doen is in beroep gaan. Kost je een dag maar is opzich wel lachen om voor de rechter te komen.
Succes!
Michiel
Dat is niet het geval. Door bezwaar aan te tekenen bevries je het geheel. De actie is dan weer aan de Officier van Justitie om door te gaan. Hij wijst het af of hij willigt het in. Daarna moet je weer betalen of bezwaar maken.
Ik ben nog op zoek naar mijn parkeerticket van Pinkpop. Heeft iemand dat thuis misschien zien liggen?? Ik kan m namelijk niet vinden... :badgrin: :badgrin: :badgrin:
En wie kwam ik ook al weer nog meer tegen op Pinkpop? Ik ben het namelijk even vergeten. Want dan kun je even een bezwaarschrift invullen

"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"