Check inderdaad die kabel tussen de TEMP schuif en de kachelkraan En die kraan kan ook intern lekken, als in: luit niet goed. Dan komt de warme vloeistof toch (een beetje) in de kachelradiator en wordt de lucht dus ook warm. Natte voeten is vooral als de aansluitingen lekken, dan erlies je koelvloeistof, maar wordt het niet warmer van in de auto.
Oja, bij de 340 heb ik eens gehad dat er een knip in de kabel zat. daardoro duwde deze de kraan niet geheel meer dicht.
Oja, bij de 340 heb ik eens gehad dat er een knip in de kabel zat. daardoro duwde deze de kraan niet geheel meer dicht.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005