Zo'n ding rijdt wat, 1:12? Van Portugal naar hier rijden kost al 500 euro brandstof.
Het blok zelf is misschien nog wel OK maar de injectie (pomp, injectors, leidingen, timing) kan niet veel meer voorstellen. Verwacht een enorme zwarte rookwolk als ie start, die je lange tijd achtervolgt.
Door hun eigenaardige importbelasting systeem zijn (gebruikte) Volvo's nooit goedkoop in Portugal, en als ie eenmaal in het land is rijden de Portugezen zo'n ding echt wel op.
Volgens mij is niks van de D24 is nog gangbaar, goedkoop of zelfs maar verkrijgbaar. De dieselmotoren uit de 740 en 940 staan iets rechter op en passen niet vanzelf in de 240.
Het blok zelf is misschien nog wel OK maar de injectie (pomp, injectors, leidingen, timing) kan niet veel meer voorstellen. Verwacht een enorme zwarte rookwolk als ie start, die je lange tijd achtervolgt.
Door hun eigenaardige importbelasting systeem zijn (gebruikte) Volvo's nooit goedkoop in Portugal, en als ie eenmaal in het land is rijden de Portugezen zo'n ding echt wel op.
Volgens mij is niks van de D24 is nog gangbaar, goedkoop of zelfs maar verkrijgbaar. De dieselmotoren uit de 740 en 940 staan iets rechter op en passen niet vanzelf in de 240.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

