Juist, zuigond voldoende dicht bij bodem, en ook de vlotter voor vulniveau moet goed bewegen. Hier is een langere slag voor nodig dan bij de liggende versies. Staande ringtanks zijn daarom ook 4gats (als ik het goed heb), met de gaten in de binnenring.
Ander verschil is ookd e ophangogen, onderbouw vaak 4 ogen aan bovenzijde. dat werkt staand ook anders.
Dank trouwens allemaal voor meedenken!
Al met al onderbouwt het mijn vermoeden dat ze feitelijk zo goed als niet meer aangeboden worden.
En, om op initiele vraag nogmaals terug te komen:
Vooralsnog dus niemand die nog een gebruikte verticale ringtank ter overname heeft.
Anders hoor ik het nog steeds graag! En ach, geen haast, dan iets vaker tanken. In NL is LPG niet zo'n heel groot probleem.
Ander verschil is ookd e ophangogen, onderbouw vaak 4 ogen aan bovenzijde. dat werkt staand ook anders.
Dank trouwens allemaal voor meedenken!
Al met al onderbouwt het mijn vermoeden dat ze feitelijk zo goed als niet meer aangeboden worden.
En, om op initiele vraag nogmaals terug te komen:
Vooralsnog dus niemand die nog een gebruikte verticale ringtank ter overname heeft.
Anders hoor ik het nog steeds graag! En ach, geen haast, dan iets vaker tanken. In NL is LPG niet zo'n heel groot probleem.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005