7 February 2022, 01:38
Het vreemde was dat dat lampje mij het eerst was opgevallen. Toen ik het controleerde bleek het lampje zelf kapot te zijn. Ik heb me toen eerst met het achterlicht bezig gehouden omdat ik dat belangrijker voor mijn veiligheid vond. Toen dat was opgelost heb ik het lampje RV vervangen en die deed het natuurlijk gewoon meteen.
Daarna had ik nog een rechter knipperlicht op dubbele snelheid. [Links ging op gewone snelheid.] Blijkbaar had ik bij de vervanging van het achterlicht rechts ook even aan het lampje erboven gedraaid. Na terugdraaien was het knipperlicht ook weer als vanouds.
Wat mij wel opvalt is dat er achter regelmatig iets is met de verlichting. [Elk jaar is er wel wat.] Dit was ook al zo met mijn vorige 240 uit '84. Heb ik dat nou of hebben jullie die ervaring ook?
Daarna had ik nog een rechter knipperlicht op dubbele snelheid. [Links ging op gewone snelheid.] Blijkbaar had ik bij de vervanging van het achterlicht rechts ook even aan het lampje erboven gedraaid. Na terugdraaien was het knipperlicht ook weer als vanouds.
Wat mij wel opvalt is dat er achter regelmatig iets is met de verlichting. [Elk jaar is er wel wat.] Dit was ook al zo met mijn vorige 240 uit '84. Heb ik dat nou of hebben jullie die ervaring ook?
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]