5 February 2022, 17:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 February 2022, 17:12 door Nicolaas H.)
Ik baal nog steeds dat ik mijn groene boek met 'wiring diagrams' kwijt ben geraakt. Nu ik dat ding niet meer heb weet ik pas hoe ik het mis. maar misschien kan iemand mij helpen. Rechtsachter doet mijn achterlicht het niet meer. Remlicht doet het daar wel, massa is dus intact.
De contactstrips in het achterlicht waren wat vettig van de dinitrol. Schoongemaakt. Geen effect. Nog steeds geen achterlicht. Pluskabel er uitgetrokken; deze blijkt geen spanning te geven als de achterlichten worden ingeschakeld. Dit kabeltje is witbruin en loopt onder de dorpel naar links. VERMOED IK. Het bruin witte kabeltje komt – op het eerste gezicht niet aan bij het linkerachterlicht aan. Mijn vraag is eigenlijk: waar loopt het witbruine kabeltje naar toe?
Tekening zou welkom zijn. Groet van Niek
Trouwens; de lamp is prima. ; )
De contactstrips in het achterlicht waren wat vettig van de dinitrol. Schoongemaakt. Geen effect. Nog steeds geen achterlicht. Pluskabel er uitgetrokken; deze blijkt geen spanning te geven als de achterlichten worden ingeschakeld. Dit kabeltje is witbruin en loopt onder de dorpel naar links. VERMOED IK. Het bruin witte kabeltje komt – op het eerste gezicht niet aan bij het linkerachterlicht aan. Mijn vraag is eigenlijk: waar loopt het witbruine kabeltje naar toe?
Tekening zou welkom zijn. Groet van Niek
Trouwens; de lamp is prima. ; )
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]