16 January 2022, 21:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 January 2022, 21:58 door Marc1970.)
De voorste zijn er in twee soorten rubber ophangbus, maar die gaan door de zelfde dwarsbalk (grijze balk waar de motor op ligt) met dezelfde dikke bout/pen, 67-69 is een andere dan alle jaren erna.
De latere versie heeft een ingewikkeldere bus-constructie met een aantal vulringen en een assymetrische bus, die er vaak achterstevoren in geduwd wordt.
Bovenarmpjes zijn allemaal gelijk, ook links en rechts.
De armen achter zijn er in twee lengtes omdat de wielbasis in 1971 2 cm langer is geworden. Maar de bussen in de draagarm heb ik nog niet in slechte toestand gezien zo dik zijn ze. Panhardstang en reactiearmen net zo, rubbers zien er wel s slecht uit maar werken nog prima.
Kijk naar de jaarletter in het chassisnummer voor het modeljaar.
Het Service Manual is TP10867, is wel te vinden op www.
Heel simpel is het allemaal niet, er komen een hoop stempels en pershulpstukken, en een pers bij kijken.
De latere versie heeft een ingewikkeldere bus-constructie met een aantal vulringen en een assymetrische bus, die er vaak achterstevoren in geduwd wordt.
Bovenarmpjes zijn allemaal gelijk, ook links en rechts.
De armen achter zijn er in twee lengtes omdat de wielbasis in 1971 2 cm langer is geworden. Maar de bussen in de draagarm heb ik nog niet in slechte toestand gezien zo dik zijn ze. Panhardstang en reactiearmen net zo, rubbers zien er wel s slecht uit maar werken nog prima.
Kijk naar de jaarletter in het chassisnummer voor het modeljaar.
Het Service Manual is TP10867, is wel te vinden op www.
Heel simpel is het allemaal niet, er komen een hoop stempels en pershulpstukken, en een pers bij kijken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

