15 November 2021, 18:15
Het schemaatje van Accuspark is ff anders dan ik gewend ben, deze zie ik: http://www.accuspark.co.uk/InstructionsP...ons%20.pdf .
12V vanaf contactslot, 12V 3 ohm bobine, hun dingetje in de verdeler en hun draadjes op de bobine en broem. Wat anders is is dat hun dingetje in de verdeler 12V nodig heeft.
Ik had een breakerless systeem in gedachten, maar als ie puntjes had, dan is de 3 ohm een goeie waarde voor een bobine. Heb je de 12V vanaf het contactslot gecontroleerd?
12V vanaf contactslot, 12V 3 ohm bobine, hun dingetje in de verdeler en hun draadjes op de bobine en broem. Wat anders is is dat hun dingetje in de verdeler 12V nodig heeft.
Ik had een breakerless systeem in gedachten, maar als ie puntjes had, dan is de 3 ohm een goeie waarde voor een bobine. Heb je de 12V vanaf het contactslot gecontroleerd?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969