13 November 2021, 21:09
IK denk t wel.. Kan ook bij de motorkapscharnier zitten.
Andersom. Een bobine uit een voorschakelsysteem is voor 10V en in een continu 12V systeem wordt deze continu overbelast (=te heet).
Maar als je alleen de puntjes vervangen hebt, zou de rest van het systeem nog moeten werken zoals bedoeld. En dan is het puur toeval dat je bobine nu de geest geeft.
Meet de volts bij de + vd bobine met de sleutel in II en III, zou duidelijk verschillend moeten zijn.
Andersom. Een bobine uit een voorschakelsysteem is voor 10V en in een continu 12V systeem wordt deze continu overbelast (=te heet).
Maar als je alleen de puntjes vervangen hebt, zou de rest van het systeem nog moeten werken zoals bedoeld. En dan is het puur toeval dat je bobine nu de geest geeft.
Meet de volts bij de + vd bobine met de sleutel in II en III, zou duidelijk verschillend moeten zijn.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969