26 October 2021, 14:28
(26 October 2021, 13:39)Jambon schreef: Ik vraag vaak af hoe dit rijdt. Op tv zie ik een hoop gestuiter.. Is het uiteindelijk alleen looks of biedt het meer wegligging
Verstuurd vanaf mijn MHA-L29 met Tapatalk
Ik zal er niet om liegen, het is verre van comfortabel. Maar dat was op de schroefset ook al het geval, toen die op zijn laagst stond.
Het grootste probleem momenteel is dat de achterkant gigantisch stuiterd. Maar een flink deel hiervan is af te stellen met de schokbrekers. Alleen met het huidige weer zijn er niet veel dagen waarbij ik 'm naar buiten wil halen om te testen.
Uiteindelijk zal het nooit zo comfortabel zijn als hoe het orgineel rijd, ook omdat je de geometrie van de auto aardig anders hebt liggen op deze hoogte. Wat wel een groot stuk comfort meebrengt is het feit dat ik een stuk vlotter door bochten kan zonder zowat op de bijrijdersstoel te belanden omdat de auto zo rolt. Uiteindelijk is mijn airride setup gebaseerd op een BC schroefset met alle poespas om het scherp te laten sturen ( roll center correctie, verstelbare armen etc ) dus het is een zeer capabel chassis geworden.
Lang verhaal kort:
Rijd het comfortabel? Nee
Rijd het "goed"? Ja eigenlijk best wel!