Ga je gang: http://forums.turbobricks.com/showpost.p...ostcount=4 en http://forums.turbobricks.com/showthread...ight=knurl
De 'knurl diameter' van de 240 is 0,64", 16,3 mm. Die zou gelijk moeten zijn aan de draadeinden van de achteras van de 7/9 serie (geen idee waarom die verschillende draadeinden heeft voor/achter).
Anders zoek je een 16,5 mm 'knurled' draadeind in M12x1,5 die gaat er dan lekker klem in, vergelijkbaar met oversized.
M14 gaat ook door het gat trouwens, die zijn heel veel sterker en er gaat nog steeds een 19 mm moer op.
Bij mijn 140 en 240's gingen de moeren juist altijd naar de vaantjes, die zijn zachter dan de draadeinden (dat is dan weer logisch bedacht van Volvo).
De 'knurl diameter' van de 240 is 0,64", 16,3 mm. Die zou gelijk moeten zijn aan de draadeinden van de achteras van de 7/9 serie (geen idee waarom die verschillende draadeinden heeft voor/achter).
Anders zoek je een 16,5 mm 'knurled' draadeind in M12x1,5 die gaat er dan lekker klem in, vergelijkbaar met oversized.
M14 gaat ook door het gat trouwens, die zijn heel veel sterker en er gaat nog steeds een 19 mm moer op.
Bij mijn 140 en 240's gingen de moeren juist altijd naar de vaantjes, die zijn zachter dan de draadeinden (dat is dan weer logisch bedacht van Volvo).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

