Nou, als het een 230E is vermoed ik een motor met K jet, en die heeft veel minder elektronica. De injectie werkt hoofdzakelijk mechanisch en op brandstofdruk, benzine wordt continu (Kontinuierlich zegt Bosch) ingespoten.
ALs ie er in ene mee ophoudt, zou ik iets in de ontsteking gaan zoeken, een gare stekker, versleten contactslot of zo. De isolatie vd bedrading in die jaren is biologisch afbreekbaar, maar dat proces is iets te vroeg gestart (of de auto blijft te lang doorrijden) waardoor je kortsluiting op rare plekken kan krijgen. Ook in de kabelboom bijvoorbeeld.
ALs ie er in ene mee ophoudt, zou ik iets in de ontsteking gaan zoeken, een gare stekker, versleten contactslot of zo. De isolatie vd bedrading in die jaren is biologisch afbreekbaar, maar dat proces is iets te vroeg gestart (of de auto blijft te lang doorrijden) waardoor je kortsluiting op rare plekken kan krijgen. Ook in de kabelboom bijvoorbeeld.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

