10 April 2021, 00:10
Ja w.w. nog nooit lid geweest en ook nooit nodig gehad los het zelf wel op die centen bewaar ik wel voor me eigen.
Maar er zijn tegenwoordig steeds meer monteurs die al bij het zien van een iets oudere auto/oldtimer geen zin meer hebben of alleen de boel maar afkraken...
Nou die pleuris electronica van b.v. een mercedes dat is feest allemaal plastic fantastic en iets met een printje of kabeltje loopt meteen in de honderden euris.
En wonder boven wonder blijven mensen er nog massaal in rijden ook.
Met lpg word de boel een stuk warmer waardoor het materiaal ook meer te lijden heeft dan met benzine.
Met lpg heb je ook meer onderdelen dus ook meer kans dat dingen stuk kunnen gaan of slijten.
Dat zijn ook weer kosten uiteindelijk.
En op lpg rij je wat onzuiniger dan op een liter benzine.
Op veel plaatsen is het ook niet verkrijgbaar is ook zeer onhandig vind ik.
Plus het neemt veel ruimte in je bagageruimte in die niet meer bruikbaar is door de gastank onhandig.
En ja heb zelfs ook wel is lpg gereden hoor voordat daar een discussie over oplaait.
Maarja genoeg hierover denk ik zo.
Maar er zijn tegenwoordig steeds meer monteurs die al bij het zien van een iets oudere auto/oldtimer geen zin meer hebben of alleen de boel maar afkraken...
Nou die pleuris electronica van b.v. een mercedes dat is feest allemaal plastic fantastic en iets met een printje of kabeltje loopt meteen in de honderden euris.
En wonder boven wonder blijven mensen er nog massaal in rijden ook.
Met lpg word de boel een stuk warmer waardoor het materiaal ook meer te lijden heeft dan met benzine.
Met lpg heb je ook meer onderdelen dus ook meer kans dat dingen stuk kunnen gaan of slijten.
Dat zijn ook weer kosten uiteindelijk.
En op lpg rij je wat onzuiniger dan op een liter benzine.
Op veel plaatsen is het ook niet verkrijgbaar is ook zeer onhandig vind ik.
Plus het neemt veel ruimte in je bagageruimte in die niet meer bruikbaar is door de gastank onhandig.
En ja heb zelfs ook wel is lpg gereden hoor voordat daar een discussie over oplaait.
Maarja genoeg hierover denk ik zo.