23 February 2021, 11:08
(23 February 2021, 09:49)Marc1970 schreef: Tjonge! Veel lucht in de vering en weinig lucht in de banden dan.
Motortechnisch denk ik dat je meer lol hebt met een goeie Kjet dan met de standaard turbo, ik ben er eigenlijk nog steeds niet aan gewend dat de 940 zo weinig zin heeft op gang te komen onder de 1500 rpm. ALhoewel je daar met een automaat misschien minder last van hebt. Gassuh!
Hoewel er nog geen 150 duizend op de klok staat, is mijn Kjet motor "moe". De motor heeft een deel van zn leven op LPG gelopen en hij loopt en start bar slecht.
De 940 heeft deze winter een poosje als vervoer gedient en ik kan er weinig slecht over vertellen. Koud of warm, de motor start altijd zonder enige problemen. Heb meer dan genoeg vermogen tot mijn beschikking en het is nog aanzienlijk zuiniger ook.
Ik denk niet dat ik de B21 niet ga missen in ieder geval
