1 July 2006, 15:57
Deze wagen is in '96 uit Duitsland geimporteerd, wij zijn de derde eigenaar. Auto is uit 1988. Via via via via (en da's geen 'via' te veel) bij een handelaar in Zwaagwesteinde terecht gekomen, en daar hebben wij 'm weer gekocht, via een vriend die 'm had zien staan. Je ziet weinig zwarte, dus tot de koop was snel besloten
om en nabij de 3 ton op de teller, dus net ingereden. Komt tot nog toe altijd zonder heel veel kosten door de APK, dus ook aan dat front geen zorgen. Een B230A motor erin, en op zich zou Henri daar wel wat anders voor in de plaats willen, ik weet alleen niet wat precies, maar aan de andere kant, het rijdt eigenlijk wel best ook zo.
Henri 'lift' voorlopig maar even mee op de vrouw, aangezien ik inmiddels door de profielen het bos niet meer zie..... :roll: Daarom ook maar even 'mijn' 144 als avatar geplaatst.
om en nabij de 3 ton op de teller, dus net ingereden. Komt tot nog toe altijd zonder heel veel kosten door de APK, dus ook aan dat front geen zorgen. Een B230A motor erin, en op zich zou Henri daar wel wat anders voor in de plaats willen, ik weet alleen niet wat precies, maar aan de andere kant, het rijdt eigenlijk wel best ook zo.Henri 'lift' voorlopig maar even mee op de vrouw, aangezien ik inmiddels door de profielen het bos niet meer zie..... :roll: Daarom ook maar even 'mijn' 144 als avatar geplaatst.