6 January 2021, 15:15
(5 January 2021, 09:58)245GLE1981 schreef: Volgens mij heb je inderdaad wel de andere zijschermen nodig en is je lijstje al aardig compleet.
Ik denk inderdaad dat de meeste de ruil andersom zouden willen uitvoeren. Wellicht kan je overwegen om deze 245 te verkopen en het model te kopen wat je zoekt? Meestal wordt voor de vroege types veel meer betaald en ben je goedkoper uit. Of iemand vinden die de ruil andersom wel ziet zitten natuurlijk. Maar dan zit je (meestal) alsnog moet kleurverschil.
Ergens medio '80/'81 zijn de zijschermen veranderd en zijn ook de plastic bumpers gekomen. Vanaf die jaargang is het uitwisselen van grills e.d. dus een makkie.
Andere auto heb ik overwogen, maar ik heb al aardig wat tijd en moeite gestoken in deze 245(remmen/ motor revisie etc) dat ik hetzelfde niet nog een keer wil doen bij een andere Volvo. Ook heb ik de auto een beetje aangepast naar mijn eigen wensen.
Voordeel is dat mijn auto nog gespoten moet worden. Dat maakt het ombouwen van de voorkant makkelijker.