4 January 2021, 23:36
Ik heb een 1978 -er 245 met een 1975 grill, koplampkappen en ronde koplampen en aluminium bumpers.
Nu is het zo dat ik een voorkant van bv een 1985-er turbo of GLT mooier vind. Ik heb het idee dat ik in de minderheid ben en dat veel mensen het oud front mooier vinden. Maar over smaak valt niet te twisten.
Nu vraag ik mij af wat ik allemaal nodig zou hebben voor een eventuele ombouw.
Een lijstje:
- Plastic voor- en achterbumper + strips tussen bumper en carrosserie
- big nose motorkap die aansluit bij mijn verlaagde paravaan
- Rechthoekige koplampen + strips boven de koplampen + aansluitende knipperlichten
- Andere spatborden L + R
- Grill die hoort bij big nose motorkap
- Plaatwerk achter grill/koplampen
- strips zwart of zwart/chroom rondom
Ben ik nog iets vergeten? Of moet ik nog met andere dingen rekening houden? Hebben meer mensen dit gedaan?
Het mooist zou zijn als ik met iemand kan ruilen: een oude voorkant tegen een nieuwere voorkant.
Nu is het zo dat ik een voorkant van bv een 1985-er turbo of GLT mooier vind. Ik heb het idee dat ik in de minderheid ben en dat veel mensen het oud front mooier vinden. Maar over smaak valt niet te twisten.
Nu vraag ik mij af wat ik allemaal nodig zou hebben voor een eventuele ombouw.
Een lijstje:
- Plastic voor- en achterbumper + strips tussen bumper en carrosserie
- big nose motorkap die aansluit bij mijn verlaagde paravaan
- Rechthoekige koplampen + strips boven de koplampen + aansluitende knipperlichten
- Andere spatborden L + R
- Grill die hoort bij big nose motorkap
- Plaatwerk achter grill/koplampen
- strips zwart of zwart/chroom rondom
Ben ik nog iets vergeten? Of moet ik nog met andere dingen rekening houden? Hebben meer mensen dit gedaan?
Het mooist zou zijn als ik met iemand kan ruilen: een oude voorkant tegen een nieuwere voorkant.