10 December 2020, 10:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 December 2020, 10:57 door ZoZo.)
(5 December 2020, 23:29)paul mensch schreef: Hi ZOZO, zou mooi zijn als je in de buurt van Tilburg woont.........
Heb ondertussen een mooie kraan gekocht bij R&D Car Parts. Ziet er hetzelfde uit als de originele !
Helaas, ik woon bijna aan het eind van de wereld in de Nederlandse bergen...
En nu mis ik net als toen de ruimte om het warm te doen. Toen heb ik het ook in deze maand zelfs op eerste kerstdag gedaan voor de deur op de parkeerplaats. Was in totaal binnen 3 á 4 uurtjes klaar. Met stoelen erin lig je helemaal klem te klooien om eraan te komen.Dus het enige wat niet in de handleiding staat is haal de stoel(en) eruit en leg matrasje (stuk schuimrubber) op de bodem zodat je lekker languit en zacht kunt liggen en overzichtelijk kunt kijken. Althans ik heb toen na 10 minuten vloeken en wurmen die stoelen eruit gegooid, dan heb je alle ruimte en de rest wijst zich dan vanzelf uit. 1 stoel eruit is 4 bouten en 5 minuten werk. Dan kun je alles goed van onderen bekijken alles is heel goed toegankelijk. En dan zie je ook dat je de roosters en dashboardkastje niet hoeft te demonteren dan kun je alles van onderen doen.
Succes!