29 October 2020, 14:56
Daar ben ik weer. Knap dat je al die tekeningetjes tevoorschijn kan halen. Mbt het bovenste plaatje van de tank zie ik dat op de tank een krans zit met 4 sleuven. Zo ziet het er bij mij ook uit, maar de flens van de sensor is één geheel met die krans??? Er is helemaal geen borgring/retainingring aanwezig. Ik zie het écht zo. Ik zal proberen een fotootje te sturen. Mbt die foto van die Amerikaan: die had ik inmiddels ook gevonden, alleen bij mij zit er een retourleiding en een ontluchtingsleiding op. Mbt afbeelding 3 van de 140-serie: daar lijkt mijn uitvoering wel heel erg veel op, alleen is de middellijn geen 60 maar 78 mm. Dus de vraag blijft nog steeds of dat met een binnenwaartse (?) bajonetsluiting uitgevoerd is. De flens van de 140-serie is logischerwijs kleiner omdat daar alleen maar een elektrische aansluiting van een vlotter op zit. Bij mij nog een retourbocht en een ontluchtingsbocht, want mijn brandstofpomp zuigt uit de linkerzijkant van de tank. Ik ga nu uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen. Misschien heb je een email adres; dan kan ik het sowieso doorsturen. Mvg Andy