5 September 2020, 20:00
Ja die twee dingen dus. De hrc kan intern lekken langs de seals, soms omdat de seals lekken, maar meest omdat de bodem van de hrc roestputten heeft.
Maar van een minder flitsende bekrachtiger heb ik ook wel s rare pedaalsensaties gehad. Als je de bekrachtiger met draaiende motor vanuit je stoel al hoort sissen als je de rem indrukt, is daar iets niet tof.
ALs je het pedaal 1-2 cm indrukt is dat al genoeg om het compensatiegaatje in de hrc te passeren, en dan kan er geen lucht meer van boven in (en geen vloeistof van onder uit): https://www.mvwautotechniek.nl/hoofdremcilinder/
Maar van een minder flitsende bekrachtiger heb ik ook wel s rare pedaalsensaties gehad. Als je de bekrachtiger met draaiende motor vanuit je stoel al hoort sissen als je de rem indrukt, is daar iets niet tof.
ALs je het pedaal 1-2 cm indrukt is dat al genoeg om het compensatiegaatje in de hrc te passeren, en dan kan er geen lucht meer van boven in (en geen vloeistof van onder uit): https://www.mvwautotechniek.nl/hoofdremcilinder/
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

