22 August 2020, 22:06
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 August 2020, 22:24 door Marc1970.)
De schijf bestaat in twee versie, heeft ook twee minimum diktes in het boek, en ook vlgs Skandix: https://www.skandix.de/en/spare-parts/br...e/1000997/
CVI heeft ook een mooi overzicht: https://m.cvi-automotive.se/en/articles/20268/50-brakes
Ik neem aan dat de boutgaten en leidingaansluitingen hetzelfde zijn. Mijn 144 heeft links Ate en rechts Girling, maar die is van vroeger met simpele massieve schijven uiteraard.
Kwaliteit, lastig. Als je goede originele gebruikte kan kopen zou ik dat doen, de remklauwen onder mijn 240 waren nog als nieuw toen ik m verkocht. De repro zal feitelijk 100% hetzelfde zijn maar het idee wil ook wat. Gereviseerde originele ben je ook weer afhankelijk van hoe het gedaan is en met wat voor spullen. Die van Skandix zien er uit als echte Girling: https://www.skandix.de/en/spare-parts/br...t/1004183/
Twee complete veerpoten is soms de voordeligste optie, zoals deze voor een prikkie: https://link.marktplaats.nl/m1584275219
CVI heeft ook een mooi overzicht: https://m.cvi-automotive.se/en/articles/20268/50-brakes
Ik neem aan dat de boutgaten en leidingaansluitingen hetzelfde zijn. Mijn 144 heeft links Ate en rechts Girling, maar die is van vroeger met simpele massieve schijven uiteraard.
Kwaliteit, lastig. Als je goede originele gebruikte kan kopen zou ik dat doen, de remklauwen onder mijn 240 waren nog als nieuw toen ik m verkocht. De repro zal feitelijk 100% hetzelfde zijn maar het idee wil ook wat. Gereviseerde originele ben je ook weer afhankelijk van hoe het gedaan is en met wat voor spullen. Die van Skandix zien er uit als echte Girling: https://www.skandix.de/en/spare-parts/br...t/1004183/
Twee complete veerpoten is soms de voordeligste optie, zoals deze voor een prikkie: https://link.marktplaats.nl/m1584275219
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

