29 June 2006, 22:09
Het is een leuk ding hoor, maar nee dank je.
Een evt. toekomstige 200 moet vooral eenhele nette zijn, die ook technisch in tiptop conditie moet zijn, bovendien moet hij behoorlijk rap zijn.
Omdat het een tweede auto voor ons is , en ik de meeste km. er in rij,
wil ik ook iets wat een beetje sportief is
Wat dat betreft ben ik bij mijn andere passie beter af,bij saab kan je namelijk voor relatief weinig geld al een hele leuke en snelle auto kopen.
En dan bedoel ik niet zo'n moderne pseudo opel, maar nog een echt saab.
Misschien klinkt dat raar hier, maar rij maar eens in zo'n auto, dan weet je waar ik het over heb.
Maar ja... voorlopig heb ik de 99 en dat is een fijne auto, met een 2.0i motor (niet origineel) wat hem erg vlot maakt. bovendien met 5 bak!
Een echt gti, tdi, dci,( glt ) :lol: killertje !
Een evt. toekomstige 200 moet vooral eenhele nette zijn, die ook technisch in tiptop conditie moet zijn, bovendien moet hij behoorlijk rap zijn.
Omdat het een tweede auto voor ons is , en ik de meeste km. er in rij,
wil ik ook iets wat een beetje sportief is
Wat dat betreft ben ik bij mijn andere passie beter af,bij saab kan je namelijk voor relatief weinig geld al een hele leuke en snelle auto kopen.
En dan bedoel ik niet zo'n moderne pseudo opel, maar nog een echt saab.
Misschien klinkt dat raar hier, maar rij maar eens in zo'n auto, dan weet je waar ik het over heb.
Maar ja... voorlopig heb ik de 99 en dat is een fijne auto, met een 2.0i motor (niet origineel) wat hem erg vlot maakt. bovendien met 5 bak!
Een echt gti, tdi, dci,( glt ) :lol: killertje !
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook