4 May 2020, 23:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 May 2020, 23:33 door Raymond_63.)
Vandeweek de olie maar ens wisselen, geen idee hoeveel of sinds wanneer er mee gereden is. Zit iets teveel in, lekker zwart, dat wel, op het oog wat dun. Zou zomaar inloopolie kunnen zijn. Trekt prima me de Strombergjes erop, en alleen op gas..
De Mandarijn op de trailer er achter gaf ook nul probleem tegen de dijk op..
Als ik ermee speel onder de kap, paar keer achter elkaar flink op toeren en los dan gooit ie er wel wat rook uit, maar dat zal carteventilatie zijn icm een te hoog peil.. Je bent het dan wel aan het 'halen' zeg maar..
We gaan het meemaken..
En anders heb ik aan de vorige nog een revisie-kop over met grote klepjens..
ouwe troep ook altijd..
dit is wel moe hoor.. wilde stationair ook niet lekker meer draaien, afslaan bij de minste belasting. 3 zuigers met een gebroken veer ook..
De Mandarijn op de trailer er achter gaf ook nul probleem tegen de dijk op..
Als ik ermee speel onder de kap, paar keer achter elkaar flink op toeren en los dan gooit ie er wel wat rook uit, maar dat zal carteventilatie zijn icm een te hoog peil.. Je bent het dan wel aan het 'halen' zeg maar..
We gaan het meemaken..
En anders heb ik aan de vorige nog een revisie-kop over met grote klepjens..
ouwe troep ook altijd..
(4 May 2020, 19:13)Volvo240 schreef: Dat oude blok was ook behoorlijk vet zeg lekte ook wel het een en ander aan zo te zien.
Maar het ziet er weer netjes uit dat is zeker.
dit is wel moe hoor.. wilde stationair ook niet lekker meer draaien, afslaan bij de minste belasting. 3 zuigers met een gebroken veer ook..