19 April 2020, 20:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 April 2020, 20:12 door Nicolaas H.)
Het is een mooie oplossing voor als er nog vier klempootjes aan je naafkapjes zitten ...
Je raadt het al, dat is bij mij niet meer het geval. [Ook geen drie, twee of één.]
Het zit nu vast door met Duct tape de flens te verdikken en het geheel erin te duwen. Het 'zit' maar ik kijk nu na elke rit of de kapjes er niet langzaam weer uit schuiven. ; (
Eigenlijk wel vreemd dat ze op zulke prijzige velgen zulke lullige kermiskapjes hebben bedacht. De meeste zaken aan de 240 zijn beter op de tand des tijds voorbereid. Ze gingen zelfs langer mee dan Volvo zelf had gedacht!
Die alu dingen zien er goed uit maar heb geen idee hoe lang zo'n O-ring het uithoudt [en hoe duur ze zijn]. Het zou mooi zijn als er in de veld een richel zou zitten waar de O-ring in zou vallen.
Je raadt het al, dat is bij mij niet meer het geval. [Ook geen drie, twee of één.]
Het zit nu vast door met Duct tape de flens te verdikken en het geheel erin te duwen. Het 'zit' maar ik kijk nu na elke rit of de kapjes er niet langzaam weer uit schuiven. ; (
Eigenlijk wel vreemd dat ze op zulke prijzige velgen zulke lullige kermiskapjes hebben bedacht. De meeste zaken aan de 240 zijn beter op de tand des tijds voorbereid. Ze gingen zelfs langer mee dan Volvo zelf had gedacht!
Die alu dingen zien er goed uit maar heb geen idee hoe lang zo'n O-ring het uithoudt [en hoe duur ze zijn]. Het zou mooi zijn als er in de veld een richel zou zitten waar de O-ring in zou vallen.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]