29 December 2019, 16:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 December 2019, 16:02 door Golvo.
Edit Reason: aangevuld
)
Lastig wel... Zo lees je bij een ‘84-er GL dat er een B19/200K in zou liggen met een 4-bak (waar ik bij een ‘84-er GL een B23 met 5-bak verwacht). Die 4-bak ligt er toch echt overduidelijk in.
Vervolgens staat er op het (originele) NL-kentekenbewijs wel weer 2316cc. Vreemd?! Lijkt er op dat toch ook Volvo bij overgangen soms nog wat onderdelenvoorraden heeft opgemaakt. Of zou de importeur nog een motor (maar geen bak) hebben gewisseld?
Vervolgens staat er op het (originele) NL-kentekenbewijs wel weer 2316cc. Vreemd?! Lijkt er op dat toch ook Volvo bij overgangen soms nog wat onderdelenvoorraden heeft opgemaakt. Of zou de importeur nog een motor (maar geen bak) hebben gewisseld?