IK had die terugslagklep voor de koudstart injector geplaats, gezien vanaf de motor. Dan zit je direct zonder andere componenten ertussen op de spinnenkop waarin de backfire plaatsvind. Op die plek werkt het 100% en maakt het zelfs een Woesch
geluid ipv een knal.
Zitten er kompeneten tussen die een bottleneck veroorzaken dan zal druk de weg van de minste weerstand nemen. Dan heb je nog steeds het risico dat je luchtweger een dreun krijgt. En deze wordt bij een backfire de verkeerde kant op gedrukt.
Geen idee wat het effect is op de plek waar ik het nu bij jou zie zitten achter de stationeerstelschroef en de Extra luchtschuif. Die lucht schuif staat ram dicht bij warme motor en de stationeerafstelling is ook maar milimeter werk. Een bottleneck dus. Of zie ik het nu verkeerd?..
Als ik jou was zou ik hem tussen spinnenkop en koudstart injector plaatsen. Plaats zat en daar werkt ie 100% zeker perfect. Daar heeft hij bij mij jaren gezeten en heel wat ellende voorkomen.

Zitten er kompeneten tussen die een bottleneck veroorzaken dan zal druk de weg van de minste weerstand nemen. Dan heb je nog steeds het risico dat je luchtweger een dreun krijgt. En deze wordt bij een backfire de verkeerde kant op gedrukt.
Geen idee wat het effect is op de plek waar ik het nu bij jou zie zitten achter de stationeerstelschroef en de Extra luchtschuif. Die lucht schuif staat ram dicht bij warme motor en de stationeerafstelling is ook maar milimeter werk. Een bottleneck dus. Of zie ik het nu verkeerd?..
Als ik jou was zou ik hem tussen spinnenkop en koudstart injector plaatsen. Plaats zat en daar werkt ie 100% zeker perfect. Daar heeft hij bij mij jaren gezeten en heel wat ellende voorkomen.